people hearing without listening

Jag sitter och övar upp rösten inför onsdag och försöker reparera den lite efter helgen. Jag blir så lätt hes
varje gång när jag varit ute och hållt låda en hel natt, och jag försökte ändå tänka mig för igår. Jag
kanske misslyckades.
Linda har ju i alla fall gett mig lite tips nu inför idol audition att jag ska sjunga så mycket som möjligt när
jag är hemma. Så nu tänker jag slå ihjäl några timmar här framför denna lådan och sjunga lite. Jag är
helt såld på massa gamla låtar med Beatles och Simon och Garfunkel. Beatles Let it be ger mig rysningar.
Men jag försöker blanda lite. Nästa sånglektion (onsdag) så vill jag sjunga Halo, Happy och proud Mary.
Vill ha någon med en maffig höjning för nu känner jag tillochmed själv att jag kan komma upp.
Det är underbart!

Nu ska jag sjunga lite och sen ska jag kolla klart på Wallander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0