planering idol2010

Jag sitter inne på tv4 hemsida och läser lite om Idol. Lyssnar på lite tips från juryn och sånt. Det är ganska bra
att få tips av dem. Åter igen saker som kanske kan förbättra ens odds.. I alla fall göra så att man själv känner
sig lite säkrare.. Jag försöker också komma på var Folkets park ligger. Där audition ska äga rum.
Det går bussar från stationen men jag får inte fram några tider! Då kommer paniken!
Nu på lördag är det bara en vecka kvar! Det är helt sjukt!

Nu ska jag kolla tågtiderna ner till Malmö också! Det kommer bli en lååång dag, men det ska bli jätte roligt..
Och vilken tur att jag äntligen fått min Iphone så jag kan uppdatera under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0