Sjukling

Goddag! Jag är helt färdig! Min kropp säger bara nej tack, stopp, lägg dig ner! Och det har jag äntligen gjort! Jag, Alice och Emma tog en tripp till Helsingborg - Väla och Famillia. Visst hittade jag lite grejer. Det blev en svart och en vit och svart randig top från Gina. Rätt så basic. Skönt att använda. En mönstrad scharfs, ett puder från Make up Store och schampo och balsam. Nu ska jag sova i soffan hela dagen. Det känns skönt att man inte har något jobb imorgon. Feber, förkylning och hosta är ingen höjdare! Jag tog mig igenom gårdagen och besöket på Väla idag men nu ska jag somna! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

I med att du är sjuk så antar jag att du inte ska med till Landskroni. Krya på dig!

2010-04-11 @ 19:42:42
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0