space cowboy

Gud jag har inte suttit vid den stationära datorn på länge! Jag använder min Iphone till allt..
Man varför kan man inte lägga upp bilder när man bloggar med den? Det är ganska irriterande!

Jag har fruktansvärt ont i min hals. Pappa ska åka och handla nu och jag har sagt att han måste
köpa den starkaste halstabletterna som finns! Min hals dödar mig.. JAG SKA JU SJUNGA PÅ TORSDAG!
Jag har inte tid att vara sjuk..

Hur ser veckan ut annars då? Jag håller det rätt öppet med tanke på hur jag mår.

Tisdag: Sova, äta alvedon, missbruka diverse andra läkemedel
Onsdag: Sova, samma som ovanstående
Torsdag: Sånglektion kl 14:00 (förhoppningsvis)
Fredag: Fredagsmys
Lördag: Klipp + färg hos Fia kl 10:30. På kvällen bär det av till Malmö och KB tillsammans med Sara för
att titta på The Baseballs. Very nice!

Nu ska jag kolla på en film tillsammans med min lika förkylda mamma. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0