Tidig morgon

Hej på er! Jag har varit vaken sen tio över fyra och varit uppe sen kvart över fem. Det är hemskt att vara sjuk för man får inte många timmars sömn. Jag har inte fått det inatt i alla fall. Bara hostat hela natten! Sen svettas man och slänger av sig kläder och täcke men ett, tu, tre så fryser man och så har det fortsatt inatt, ända fram till klockan fem då jag fick nog och gick upp. Det blir ingen större förändring idag jämnfört med igår. Jag kommer ligga här i soffan, kolla lite filmer, knapra lite Alvedon. Tillsamans med mamma för hon är lika dålig. Jag skulle ge vad som helst för lite nässpray. Jag har jätte ont i den ena borren! Men det blir lugna puckar dessa dagar så jag är frisk till kommande helger. På torsdag har jag sånglektion, på lördag ska jag klippa och färga mitt hår hos Fia. På kvällen drar jag och Sara till Malmö för att äntligen se The Baseballs! Det ska bli riktigt roligt! Därför måste jag bli frisk! För att inte tala om nästa helg då jag ska söka till Idol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0