tisdag

God morgon!

Jag är uppe tidigt idag eftersom jag har skjutsat mamma till jobbet. Det är kaos när man bara har en bil!
Jag har precis ätit lite frukost och riggat upp Alice kareoke maskin. Riggat upp är kanske lite och ta i, det
är ju inte så himla svårt men den är uppe i alla fall och jag ska bara ta en dusch sen ska jag ställa mig
och sjunga lite. Måste ju lära mig mina texter..

Senare idag blir det jobb 13-16. Tre så korta timmar för teamledarna ska ha något möte. Efter det snabbt
hem och hämta Alice, sen mamma och sen ska vi in till stan för att handla massa grejer till ett disco som
Alice och hennes klasskamrater ska ha snart.

Nej nu ska jag hoppa i duschen! Vi hörs av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0