tröttast på Åleden

Hej på er!

Vilken dag jag har haft! Jag har inte gjort något annat än kört känns det som. Den stora bilen kom hem igår och
jag tyckte det var jätte skönt men när pappa skulle in till stan idag så la den av och vi fick köra in den på lagning
igen och jag fick köra och hämta pappa när han lämnat den. När vi lämnat bilen var det hem snabbt och lämna
av pappa, fräscha till sig lite och ut i bilen och mot Knislinge för sista sånglektionen innan lördag. Efter
sånglektionen körde jag hem och åt och sen hämtade jag mamma på jobbet och sen hem igen och hämta upp 
Alice som var hos en kompis. Haha. Gud nu blev det bara massa ordbajs. Är det ens läsligt?


Nu är jag i vilket fall som helst slut. Jag känner mig spänd och nervös men det är väl nerver inför lördagen
skulle jag tro. Jag ska börja ta hand om mig från och med ikväll. Jag ska börja med att tvätta av mig allt
smink och ta på mig mysiga kläder. Ikväll ska jag lägga mig på spikmattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0