have to have

Sitter här och hostar lite för mycket för tillfället. Ibalnd så bara kommer det så man inte kan sluta.
Då kräks jag nästan! Jag har inte ringt till Linda angående avbokning av sånglektionen imorgon..
Jag känner mig bättre och bättre, och bortsett från några hostattacker och lite nästäppa så är det
inte så mycket mer.. Men skit samma jag ringer Linda och hör, så får hon höra hur jag låter och
säga vad hon tycker..

Sitter och kollar lite kläder. Jag behöver ett par nya chinos. Mina som jag hade förra året och förra
året igen är alldeles för små! Sitter inne på Gina och kollar och hittar dem baseballs jackorna som
är så poppis nu. Man borde nästan ha en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0