Dags att tänka på refrängen kanske..

Shit, jag försöker sitta här och smälta allt som jag varit med om idag. Det är verkligen ett minne för livet.

Det känns som att man blivit utsatt för massa svåra grejer idag. Massa press. Idol är riktigt tufft och det
är otroligt hård konkurans. Det var inte många som gick vidare, man undrar vad dem letar efter..

En otrolig press idag som sagt, men vilken grej! Jag gick upp 03:15 så det är ju inte konstigt man är trött..
Detta är en otrolig erfarenhet, och jag tror att det bättrar på självförtroendet rätt så rejält och jag kan bara
göra det bättre i stockholm!..

Wow! Var har denna dagen tagit vägen egentligen?

Jag är helt slut! Jag önskar jag kunde berätta för alla som inte varit på en idolaudition hur fantastiskt det
var men det måste upplevas. Den stämningen liknar inte något annat jag varit med om! Det är något
alldeles unikt! Jag är mållös. Fast nu slutar jag innan jag börjar böla. Jag behöver nog sova..

Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0