Världens vackraste man!



 

 

Nu ska jag böla lite över denna mans skönhet och jag överdriver inte när jag skriver att han slår alla
män som jag någonsin har sett i mitt liv. Visa mig vem som helst men jag hittar inte ett fel på Sam!
Han är min dröm man, som jag har drömt om inatt såklart. Ältar man innan man somnar så funkar det 
ibland. Nu är jag deppig och trött på livet för jag vill spola tillbaka. Varför gick gårdagen så fort?

Jag vill stå bredvid Sam igen.. Han var duktig stor.. Fruktansvärt sexigt!


Nu ska jag köpa biljetter till den 19 och 20 juni då dem kommer till Helsingborg och Ystad. Tänker
inte missa dem. Speciellt inte när dem ska plocka upp mig på scenen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0