Vilken dag!

Rekordmånga sökande till Idol 2010 i Malmö

2 700 nervösa idolsökande köade utanför Folkets park i Malmö lördagen den 24 april
för att få uppträda framför idoljuryn. Förra året var det 2 500 personer som sökte.



Det känns himla häftigt att man är en av dem 2 700 som faktiskt sökt idag. Det är det största jag gjort i
mitt liv och bland det mäktigaste också! Nu gick det tyvärr inte vägen men det känns ändå oerhört coolt
att ha varit på plats och få uppleva allt som faktiskt händer under en idol audition. Alla borde göra det.


Mitt låtval var jätte coolt tyckte dem och jag var väldigt modig som vågade söka och söka med den låten,
men tyvärr så räckte det inte hela vägen för att få träffa den riktiga juryn. Jag deppar idag och kanske
imorgon också. LÅT MIG! Men jag tar nya tag och kommer helt seriöst söka när vi flickor är i Stockholm.
Lady Gaga den 7 maj och idol audition den 8 maj. Man kan ju inte strunta i det om man ändå är i
Stockholm. Hoppas att det går vägen där.. Lindas klocka ord ekar i mitt huvud:

För varje nej kommer du närmare ett ja ;)

Jag ger mig inte förrän jag nått dit jag vill!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0