Måndag 2010-08-30

Hallojs!

Nu är jag i farten igen, hur det går återstår att se. Jag ska inte pressa mig själv så hårt denna gången,
innan så har jag gått in för hårt och snabbt och det har gjort att jag tröttnat så snabbt.
Träning, motion och mat NU! Allt på samma gång, jag tror verkligen inte att det funkar, inte för mig i
alla fall. Nej, denna gången tillåter jag mig själv att fuska lite, men jag försöker att låta bli, men det
gör inget om jag gör det. Håller tummarna för att det går denna gången.
Jag har ju en liten morot också. Den 22 oktober drar vi till Gran Canaria och då kommer man leva i
bikini i typ tre veckor och då är det inget som ska hänga och slänga.

Jag tänker berätta för alla nu. Det kanske triggar mig ännu mer. Starten kan man väl säga var 23 aug.
Vågen visade då 72,2 kg. Nu blir det allvar med träning och mat hela sep och okt. Vill till 65 kg.

Idag har jag jobbat, tränat och precis kommit in från en promenix på 35 min. Resten då?
Tisdag: promenad minst 1 tim
Onsdag: zumba
Torsdag: spinning
Fredag: styrketräning + promenad
Lördag:
Söndag: styrketräning

Lite press här kanske, men som sagt, lite fusk är tillåtet. Men så här vill jag att det ska se ut. Jag lovar
meddela er vad jag kan bocka av på listan på söndagkväll.

Nu ska jag hämta världens bästa pappa på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0