något litet patetiskt försök till förlåtelse

Vad kommer hända nu då?
Det värsta?
Vad är det värsta?
Att jag själv satt mig i en jävla sits som kan ha gjort att jag förlorat något väldigt väldigt värdefullt?

Det är mitt fel, det är mitt fel, det är mitt fel,
det är mitt fel, det är mitt fel, det är mitt fel
...        Ingen annans

Det är mitt fel, det är mitt fel.

Jag förtjänar nog all skit som kan tänkas komma nu för det är ju mitt fel. Men vad händer om allt är
slut? Är allt slut?

Tar 15 år bara slut sådär för att jag blev en idiot och inte var vid mina sinnes fulla bruk?
Har du bestämt dig för att kasta bort allt det vi har för detta?
Eller vill du bara ha lite tid?
Du kan få tid, bara du lovar att vara kvar i mitt liv för jag funkar inte annars!
Jag behöver dig vid min sida. Jag behöver någon som står nere på marken och vägrar betala
pengar för att jag inte ska åka upp i himlen, jag behöver trista sms som ändå är världens bästa
sms där du berättar hur trött du är på livet, jag behöver din hets innan grejer, jag behöver veta
att min vän finns där uppe i skogen, jag behöver Dig!

Förlåt!
Förlåt!
Förlåt!
Förlåt!
Förlåt!


Jag är inte elak. Man säger saker som man inte menar när man blir arg ibland. Bara lova mig att
inte allt är förstört. Tillsammans kan vi ju lösa allt.

Jag kommer slå ditt nr tills Du svarar.

Jag behöver DIG.

Det var mitt fel. Förlåt.




Jag älskar dig. 15 år tusensköna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0