fine now, but not fine

Ett steg i rätt riktning.

Skönt att få förklara sig. Det var skönt att få höra din röst. Jag har saknat dig tusensköna<3

Jag har en del att jobba på.
Tid..


Bortsett från detta så känns livet ganska bra. Igår bokade jag, Maria, Alicia, Elin, Carro och
Anna en tre veckors bartenderkurs i Gran Canaria med start den 25 oktober. Det känns
otroligt skönt att kunna svara något annat än: "jag vet inte" när folk frågar vad man ska
hitta på i höst. Det känns skönt att inte vara så begränsad.
Undersköterska och bartender, det låter det!

Den 23 oktober ger vi oss iväg på obestämd tid. Kursen är tre veckor, vad som händer
efter det återstår att se. Nu börjar dock alla spännande förberedelser här hemma. Och allt
sparande av pengar. Inga fler utekvällar nu. Men det kommer vara värt det. Som jag längtat
efter solen och värmen och Gran Canaria.. Den 23 oktober får jag minst tre veckor av det,
i goda vänner sällskap dessutom. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer va bruna sexiga bartenders sen.. Fett!

2010-08-24 @ 20:05:46
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0