hemma bra men borta bäst

Godafton lite så här ifrån Sverige!

 
Här sitter jag i vår nya soffa i ett nyrenoverat tv-rum. Mamma har gjort så fint! Det var otroligt
skönt att komma hem till ett julpyntat hus igårkväll. Kallt var det men väldigt mysigt också.
Flygningen gick bra men vi fick nog alla en chock när vi klev av planet! Herregud så kallt!

Saknar alla i Playa Del Ingles så himla mycket!


Jag undrar hur många dagar det kommer ta tills man har vänjer sig vid detta. Det är en väldigt
konstig känsla. Det känns som jag aldrig varit utomlands, samtidigt som det känns som att jag
drömmer att jag är hemma. Jag bara väntar på att vakna upp i lägenhet 299 på Las Olas nere
på golvet på min madrass. Vilket inte lär hända men det känns lite dystert.
Snön känns mest jobbig, och kylan. Från 25-30 grader i två månader till -21 grader. USCH!!!!

Det jag ska leva på nu är Julemys med familjen och att det är julafton på fredag och att hela
stora släkten kommer och firar med oss i vårt hus. Naaaaajs!




mörka Loouissee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0