last song

Hej pa er!


Nu borjar det narma sig slutet pa tva fantastiska manader! Dem basta manaderna i hela mitt liv
utan att tveka en sekund! Sa har roligt som jag har haft har kommer jag nog aldrig ha igen..
Det blir svart att toppa.

Pa mandag sitter vi pa planet hem mot Sverige. Det kanns riktigt konstigt, men det ska
samtidigt bli fantastiskt att traffa sin familj och vanner igen. Sa mysigt att komma hem till jul.

Ikvall ar det avskedsfest for oss Skanetoser. Sista utekvallen, sista all in har i Playa Del Ingles.
Ikvall ska det bli riktigt lyckat, fast jag kommer nog grina en del nar jag ska ta farval av alla
mina nya fantastiska vanner.

Tack for allt och allt annat!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0