mat

Gud!

Jag äter som häst sen jag kom hem. Jag trodde jag skulle tröttna på julmat men jag är i
kylskåpet och nallar hela tiden! Sill, skinka, sillsallad, ägg. Och så fortsätter det. Allt från
frukost till nattamat kl halv två de senaste tre kvällarna.

Äter jag för att jag inte fick ordentlig mat i Gran Canaria?
Äter jag för att jag någonstans innerst inne vet att när jag opererats inte får tugga på 5
veckor? 5 veckor! Jag tror ganska mycket på det sista. Hur ska jag klara mig utan att
tugga på 5 veckor? Jag kommer vara så hungrig.

Det är ju såklart därför jag äter. Nu när jag tänker på det så måste jag ta en macka med
skinka och lite senap. Lika bra att bli riktigt tjock och bli en XL för sen lär man väl bli en
XS. Låter som en bra plan.


Saknar GC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0