tom


Sista inlagget fran mitt basta Gran Canaria!
Familjen har precis varit ute och atit en sista maltid tillsammans. Jag tycker om er sa mycket!
Ikvall ska vi bara ta det lungt och stada var lagenhet, hyresvarden kommer kl atta imorgonbitti.

Avskedsfesten igar var nice. En drink pa The Corner, lite dans pa Chinawhite, os pa Grabbarna

och slutligen dans pa NK.

Imorgon kl 13:40 lyfter vi mot Sverige. Jag kanner mig tom och deppig. Missforsta mig inte, det

ska bli jatte mysigt att komma hem men jag alskar detta stallet! Jag alskar manniskorna och det

kommer vara otroligt svart att lamna detta bakom sig. Tva mander ar anda ett tag..

Nu ska vi tillbaka till var stokiga men ack sa mysiga lagenhet och stada tills det skiner.

Nasta gang jag skriver har jag alla bokstaver med och jag skriver fran Sverige. Galet!

Svart att veta hur man ska smalta allt som man varit med om har, svart att veta hur man ska bete
sig hemma i Sverige, svart att veta om man ar samma person som man var nar man lamnade
Sverige, svart att veta hur svart det kommer vara att lamna detta...

Tack for allt alla!

Tack Gran Canaria!

Tack Playa Del Ingles

Tack Du

Tack Grabbarna

Tack barskolan

Tack for alla helror
Tack for Mercadona

Tack for den raglande gongen

Tack for juleljus

Tack for alla fina man


Tack och godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0