vem dancar kuduro

__________________________

Stallde klockan pa 9:30, tittade ut och sag bla himmel. La mig vid poolen och hann
ligga i ca tva timmar sen borjade det regna. Nu far faktiskt solen komma och
stanna lite langre. Vi ska ju hem om mindre an tva veckor!

I alla fall, idag kan vi aka till Las Palmas utan daligt samvete. Familjen har berattat
om en bra restaurang dar man far ata och dricka hur mycket man vill for 10euro.


Ikvall blir det nog fest igen.

Pratade lite med mamma innan. <3

Pa fredag ar det dags att jobba lite igen, men det tar vi da. Hej pa er!


Till er som inte tror pa mig nar jag sager att jag knappt blivit brun. Det ar sant tyvarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0