86 meter upp i luften

Har precis kommit hem från Helsingborg och gjort det sjukaste i livet...

Förfest med dem bästa såklart.. Allt var frid och fröjd men det behövdes något mer när vi kom
till Helsingborg. Jag vet inte om det bara var alkoholen eller om det bara var att jag faktiskt är
så trött på allt..
Okey, för att göra en lång historia kort. Jag hoppade inte bungee jump men jag följde med en
kille i korgen när han hoppade, dvs ´
86 meter upp i luften.
Den "stora" scenen var inte så stor längre, alla människor var inte så många längre, marken
var så långt borta. Jag var gud, jag älskade alla och ägde alla! Helt sjukt grym känsla!
Jag är galet rädd för höga höjder men att övervinna sina rädslor är nyttigt tror jag.. Och detta
var riktigt sjukt! När jag kom ner fattade jag inget...

Varför behöver folk droger? Åk upp 86 meter upp i luften istället. Det måste nog kännas lika bra..
Jag har ingen koll, men känslan var den bästa jag varit med om i hela mitt liv!!

Imorgon måste jag hoppa!


Jag börjar med korgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0