hår, jobb, tagg, fest

Godkväll!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Herregud jag har verkligen varit borta hela dagen!
Från 9-22. Är dock ledig hela helgen! Och det är en störd helg på ingång.
Imorgon blir det Helsingborgsfestivalen och på lördag är det den stora festen nämligen
BJÖRKETS TRÄDGÅRD! Haha lite överdrivet kanske men jag hoppas det blir kul. Blev inte så
imponerad förra året så hoppas det blir bättre detta..

Färgade även håret idag som sagt. Så nu är jag vithårig igen. Det är så det ska se ut!

Imorgon ska jag in i stan och gå i varje affär som finns (vilket inte är många) tills jag hittar
något som jag kan ha på mig på lördag. Ska det bli fint väder?

Om ni inte gör något vettigt, lyssna på detta feta! http://www.myspace.com/cazziopeiaofficial


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0