löning

Godeftermiddag!

Jag slutade jobbet redan klockan ett idag så jag hann med en sväng nere på stan. Man måste ju nästan
kika lite när man precis fått lön. Köpte ett jätte fint blommigt linne frånn H&M och ett par gröna skor.
Blir super snyggt till linnet! Och eftersom jag inte längre underskattar JC så sprang jag inom där också
och sprang rätt in i min älskling. En turkos skinnjacka från Jofama by Kenza! Turkos! Kan ni tänka er?
Jag som älskar turkos.. Och skinnjackor.. Den har kostat 2000 men den var nersatt till 600 kr!! Galet!

Jag köpte inte den för jag var inte riktigt hundra, men nu känner jag mig hundra. Måste nog inom och
köpa den imorgon.. Om jag hinner. Börjar jobba klockan 13 och innan dess ska jag till Fia frisör och
bli en störd blondin igen. Nu är håret gult och den där äckliga utväxten är som vanligt alldeles för lång!

Dags att bli vithårig igen! Najs!

Jag och Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0