tisdag

Hallå!

Jobbar ihjäl mig lite för tillfället. Känns jobbigt när man är där men det är värt allt slit när man
lönelappen dimper ner i brevlådan. Måste spara lite nu så den där två veckors resan i
september kan bli av! Jag måste verkligen iväg om jag jobbar HELA sommaren!

Idag kom där in en snygg man på jobbet. Han var ambulanssjuksköterska. Och solbränd och
väldigt väldigt snygg.. Och trevlig..

Ikväll är Mando Diao på Allsång på skansen. Jag har nästan glömt hur bra dem är.. Och hur
dem ser ut.. Det är inte okey!


you think you're cooler than me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Skansen. =)

2010-07-28 @ 12:32:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0