11 juni - 20 år

Godkväll!


Då var den 11 juni 2010 över och jag har varit 20 år i ungefär 24 timmar.. Varför går tiden så fort?
Jag har sagt jätte länge att den dagen jag fyller 20 ska jag in på systemet och köpa en öl bara
för att jag kan göra det.. Varför har jag inte varit inne på systemet idag då? Det blir ju inte lika
roligt att handla sen. Man vill ju handla på födelsedagen och visa upp sitt leg just bara för att..

Nej jag ska inte deppa. Moster Nina från England kom ner till Skåne imorse och jag blev jätte glad
och överraskad så ikväll har vi suttit och pratat skit och ätit god mat.
Nu känner jag dock att det är dags för sängen..

Imorgon blir det jobb 13:00-21:10
Söndag blir det jobb 6:50-16:00

Var nere på stan innan jobbet idag också och tittade på alla fina studenter. Man blev lite tårögd.


Maria, Sara och jag på studentmiddagen. Ett år sen.. Galet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0