brunhårig

Jag hittar ingen gammal bild på mig i det bruna håret men färgar jag det skulle jag vilja ha denna bruna färgen.
Men eftersom det känns lite tråkigt att bara ha en brun nyans så känns bild nummer två helt rätt! Det är lite
mellan och ändå lite slingor vilket gör det hela mycket snyggare.

 

Jag får säga det till Fia imorgon så hon vet vilket projekt som väntar mitt hår till höst. Men hon är så duktig.
Hon har fixat mitt hår åtskilliga gånger och det har alltid blivit kanon! Det var hon som räddade
mig innan studenten, det är hon som har gjort alla mina snygga effekter, det är hon som gör mig till
en riktig blondin och hon fixar säkert att göra mig till brunett i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0