måndag

Godkväll!


Idag har vi varit inne och handlat en liten bärbar dator på Onoff. Vi behöver det inför festen på lördag.
Det funkar inte att spela skivor på en fest år 2010! Nej det är spotify som gäller nu mera ju..
För övrigt är det full planering inför lördagen, då är det ju 20 års fest som gäller för hela slanten!
Det ska bli fruktansvärt roligt!

Annars idag så var jag och Alice inne en sväng i stan för att handla presenter till varandra och jag ville
hitta något att ha på mig till på lördag.. Det slutade med att vi inte handlade nånting, utan vi satte oss
och åt på grafitti istället.. Typiskt mig.. Alice protesterade dock inte..

Samtalade även lite med Maria innan ikväll också. Hon är helt inne på samma linje att dra två veckor
utomlands efter vi jobbat våra tider i sommar.. Två veckor! Två!
Ska sommaren i Sverige vara så här så vill jag spy, sen vet jag förövrigt inte om jag fixar en vinter till.
Snön får mig att må dåligt. Jag kommer inte fixa november-februari i Sverige.

Kanske dags att skapa en ny tråd på Backpacking och se vad det finns för möjligheter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0