måndagkväll

Godkväll gott folk!

Uppdateringen fortsätter att vara lika klen, fyra dagar sen var det jag skrev här sist. Men jag har ingen
inspiration och jag vet verkligen inte vad jag ska berätta för er. Det händer inte så mycket i livet..
Fast jag hade ju faktiskt min 20 års fest i helgen, det var jätte lyckat! Alla mina vänner och släktingarna
verkade nöjda och jag fick massa fina presenter.. Fina smycken, blommor, alkohol, presentkort på
systemet, smink och pengar..

I fredags så var jag inne och handlade på systemet för första gången, haha jag kände mig inte riktigt
hemma där och jag fick såklart lämna fram min legitimation. Han i kassan flinade och sa:
- Jaha, då får man ju nästan säga grattis.

Nu sitter jag och Alice i soffan och kollar på Segemyhr, men det är snart dax att sova känner jag.
Det har varit en ganska tuff dag på jobbet.. Imorgon börjar jag klockan fyra så det blir skönt med lite
sovmorgon..

Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Det säger de till alla :-) Som är där & handlar på födelsedagen eller någon vecka efter! :P

2010-06-22 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0