Midsommarafton

Fredag och midsommarafton alltså.. Första midsommar jag inte firar. Det känns heltokigt!
Jag älskar traditioner, både julafton, nyårsafton och framförallt midsommarafton och jag
tycker det känns viktigt att fira det på något vis och har alltid gjort det.. Men inte detta
året..
Familjen åkte upp till Glommen igår, Fia och Maria är uppe i Lindköping, Alicia i Mellby,
Jenny har kommit hem från Norge, Sara är i Grantinge. Och stackars mig som jobbar
delad tur imorgon och börjar klockan 7 på morgonen sitter hemma i Hörja.. Jag har
precis dukat fram lite midsommarmat som jag tänkte äta och sen får jag göra det bästa
av situationen..



Igår bestämde jag mig för att dra ihop något litet enkelt så jag kunde få lite festligheter
inför en hel helgs jobb. Enkelt blev det, litet blev det men fan vad galet det blev!
Sara, Tobbe, Stalle och Henke kom hit klockan halv tolv. Vi höll igång i ca 4 tim och jag
visste inte att det kan hända så mycket på så kort tid. Haha!

Nu ska jag äta sill!

Glad midsommar allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0