släpp ut pinnen du har i röven

Godmiddag!


Jag har precis varit ute och räffsat upp allt gräs på gräsmattan. Det är så fruktansvärt tråkigt!
Solen skiner ju så man kan ju hoppas att man fick lite färg i alla fall..

Igår var Sara, Fia och Alicia här och vi grillade och åt massa gott.. Senare kom TDanielsson och Jocke och
hälsade på. Det var så himla härligt väder så vi satt ute på alltanen till klockan säkert var halv tolv-tolv. 
Sara stannade kvar lite längre och kollade på Cast away och Roast på Berns..

Har du en fitta? Vem vet!


När hon åkte hem ca halv två fick jag ett ryck och packade min väska. Varför mitt i natten? Nu är jag
dock rätt så glad för att jag gjorde det så jag slipper hetsa om det också ídag.

Ikväll blir det stört partyös i Ballingslöv. Vilket kanonväder och vad mysigt att sitta ute och äta och dricka!
Nu kom jag på att jag inte ätit någon frukost så jag får nog ta och göra det nu.


grillmasters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0