sol, pool och nattpremiär

Hej allihopa!

Vilket väder det är! Det är så himla skönt! Igår efter jobbet stack jag upp till Sara direkt och stekte vid
poolen och idag har jag varit ledig och har gjort exakt samma sak. 26 grader i vattnet. Fantastiskt!
Nu är jag hemma en sväng, ska hoppa i duschen och göra vid mig för ikväll är det premiär av Eclipse!
Och denna gången bokade jag i tid och fixade bra platser åt oss..
Premiärer är lite speciellt, det var förra året i alla fall och denna lär säkert också vara det också..
Jag har ju läst alla böcker så det ska bli intressant att se vad som är med i filmen.. Böckerna har ju en
tendens att alltid vara lite bättre..

Nej nu ska jag slänga mig i poolen sen göra mig lite premiärfin. Ha en go tisdagkväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0