Torsdag 24 juni 2010

Godmorgon!


Jag var ganska trött på livet igårkväll eftersom det inte hände något vettigt. Jag pratade lite med
Maria och det slutade med att jag tog en flaska vin med mig och körde in till stan.. Vi satt ute på
hennes baksida tills det började mörkna, det var verkligen en jätteskön kväll igår! Vi pratade
även mycket om resan som vi SKA åka på i september, vi har sagt att vi ska vänta med att boka
men vi känner båda att vi gärna bokar nu så man har något att se fram emot, så man kan ta sig
igenom två hela månader till av jobb!
Jag vill med säkerhet veta att jag har en resa framför mig.. Men det blir nog bra..


Idag är det fint väder, men det är det ju varje morgon, men jag ska lägga mig på alltanen redan
nu så kanske man hinner få lite färg innan solen går i moln typ kl elva. Himlen är ju blå just nu..

Annars drar resterande familjemedlemmer upp till Glommen idag eftersom dem ska fira midsommar
där uppe.. Så jag blir själv här idag och imorgon och hela helgen och jag jobbar lördag och söndag..
Gud vilken rolig midsommar! Känner att den kan bli rätt så vild..

En anledning till varför jag behöver ha en resa framför mig.. Behöver något stort att se fram emot!

September...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0