Girlpower Rockcamp

Hej på er!


Gud, för typ två dagar sen när jag befann mig på Girlpower Rockcamp låg jag i sängen och hade inget att
göra och jag var inte särskilt trött, så jag tänkte att jag skulle skiva ett litet inlägg från min Iphone. Vilket
jag gjorde och ett långt sådant också.. Men precis när jag var färdig så hände det något med telefonen
och det gick inte att skriva mer.. Allt försvann och efter det kände jag att jag aldrig mer skulle försöka..
Och jag som hade skrivit ett sånt bra inlägg. Ah, det är inget att göra åt. Det är borta.

Dock kommer det inte gå att sammanfatta allt i ett enda inlägg för det är ingen av er som varken
kommer vilja läsa så lång eller orka läsa så långt, för detta går verkligen inte att hålla kortfattat för det
finns så mycket saker att berätta och så många inspirerande tjejer att berätta om.. Redan nu får jag hejda
mig själv för redan nu börjar det bli rätt så långt. Jag kanske berättar lite varje dag.. Istället kör jag någon
form av ett stort jävla tack från lilla mig till alla fantastiska ledare och föreläsare på campet!

Filippa Nässil - Gitarrist i Thundermother


Lea Larsson - Trummis i Imber


Madde Ceder - gitarrist i Imber


Kerry Bomb - basist i The Headlines


Malena "Malle" Schibli - gitarrist i Bluestone


Mia Coldheart - gitarrist & sång i Crucified Barbara


Tack Lidia Svensson som jag inte hittade någon video med.
Ni är sjukt grymma och inspirerande allihopa!


Bilder kommer förmodligen..
Nu ska jag lira gura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0