Utkast: Juni 17, 2010

Hej på er!


Gud vad det är klent med inlägg här för tillfället! Ungefär lika klent som det är tråkigt att blogga för tillfället..
Har ingen lust alls, kan inte skriva och vet inte vad jag ska berätta för er.. Men jag kan ju kanske berätta
att jag precis just nu ligger ute på alltanen och steker i solen med datorn framför mig..
Det låter väl inte så dumt va?..

Har jobbat lite idag också. Efter jobbet stack jag och Sara ner på stan, försökte hitta en klänning till på
lördag men det gick inget vidare.. Det ska ju bli dåligt väder säger alla människor och meterologer..
Och vi som har tänkt duka långbord ute på alltanen! Palla typ 25 pers inne på alltanen. Kanske bättre att
köpa ett par byxor och kanske en ylletröja om den svenska sommaren ska fortsätta på detta viset..

Nej, ge mig september och två veckor utomlands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0