naked

Hej på er!

Vilket väder det har varit idag! Helt underbart! När jag kom hem efter jobbet idag gick jag och la mig
ute på alltanen. Jag tog med mig en bok ut men när jag vände och la mig på mage så somnade jag
ju såklart direkt. Varför är det så skönt att ligga på magen? Det blev inget läsande i alla fall..
Sen vaknade jag av att jag var plaskblöt och ingen aning om var jag var.. Haha..


Jag måste hitta mig en ny bikini innan helgen också. Eller innan söndag närmare bestämt..
Campet jag ska bo på under rocklägret ska visst ligga precis vid sjön och är det sånt här väder
kommer man ju vilja bada.. Får springa inom någon affär imorgon och ser om jag hittar någon.. Det
kommer ta tid dock. Bikini och bh är det absolut träkigaste att både handla och prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0