long dress

Godkväll!

Vilket väder det har varit idag! Det håller i sig.. Förhoppningsvis..

Jag har precis avnjutit en god sallad och lite flintastek ute på alltanen tillsammans med familjen.. Gott!
Jobbet idag gick bra och efter det sprang jag ner till stan i det sköna solskenet och köpte en sjukligt
snygg klänning, en långklänning dessutom! Jag äger nu en långklänning! Jag hittade faktiskt också en
rätt snygg tillfällig bikini. Båda två från Lindex. Efter jobbet stack jag upp till Sara och stekte vid
hennes pool. Det var riktigt lyxigt!


Imorgon försvinner utväxten åter igen hos Fia klockan 9:45. Förhoppningsvis också sista gången på
ett tag eftersom sommaren, havet och lite citron gör mig vithårig och också eftersom jag sen till hösten
planerar att färga mitt hår i någon brun varm nyans. Trött på det blonda när det är just blont i typ en
vecka! Du är brunt hår bättre.. Och jag har ju varit brunhårig innan så jag vet att jag inte ser alldeles
för hemsk ut i det..

Här är klänningen också, sjukt mycket snyggare i verkligheten dock! Och lindex verkar inte ha några
bikinis på sin hemsida..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0