why not hot?

Idag är det för bövelen den 1 juni! Varför är det inte klarblå himmel och sol? Det undrar jag..

Det är tio dagar kvar till jag fyller 20 och arton dagar till min 20 års fest. Enligt mina beräkningar så ska
det bli sol så vi kan duka långbord ute på alltanen. Varför är det så kallt idag? Det känns som om det är
mars eller något!

Hur ser veckan ut då?

Idag ska jag ta itu med alla fönster ute på alltanen och putsa dem så dem blir riktigt rena och fina
Onsdag första riktiga jobbedagen på Ehrenborg 7-13
Torsdag jobb 7-12
Fredag klipp och färg hos Fia. 9:45
Lördag är det sjuk fest hos världens sjukaste Emil, där det både bjuds på mat och dryck
Söndag är det äntligen dags för rocklägret! Jag kommer åka från Hässleholm redan 12:30.

Så det ser ut att bli en händelserik vecka. Men det är så jag vill ha det! Efter den händelserika sommaren
blir det detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0