Äntligen helg!

Godkväll!

Vad härligt att det är Claudia och Mattias i final! Jag hann hem precis så jag kunde se det.
Då finns det kanske hopp för att Iponen kommer innan 2017 också. Förlåt, jag skulle inte
nämna den mer men jag var bara tvungen..
 
Har som sagt jobbat ikväll. Ungefär lika tufft som igår. Slutade inte förrän 22:30. Det ska bli skönt att
sova nu och veta att man inte ska jobba imorgonkväll. Nej imorgon är det helg, lördag och framföallt
20 års fest för Therese! Det ska bli riktigt roligt. Jag har inte festat sen Alicia fyllde 20. Spännande att
se hur det går. Haha. Det kanske räcker med en cider..

Vad skulle jag göra inne i stan idag förresten? Hämta ut mina linser var egentligen det enda viktiga.
Vad tror ni jag glömmer? Jo hämta ut mina linser.
Det är helt otroligt! Vad är det med mitt huvud? Dåligt minne och sjuka drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0