Betnérs skämt om Astrid Lindgren anmält

Alla blir alltid så förvånade och tycker det är så konstigt när jag säger att jag hatar komikern
Magnus Betnér. För er som undrar - här har ni orsaken:

– Jag tycker du ska provocera mer. Jag tycker du ska göra en installation där svenska
fotbollslandslaget våldtar Madeleine. Eller varför inte gräva upp Astrid Lindgrens lik
och låta dem knulla henne i ögonhålorna, sa han i programmet.

Far åt helvete äckliga komiker! Du platsar inte ens i den genren! Hur kan man säga så? Man kan
faktiskt vara rolig utan att använda orden knulla, fitta och kuk hela tiden, hela livet.. 

Du är sämst!

Thank you and good night!


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Det är för människor som du texten är skriven. Utan din reaktion skulle texten inte fylla något syfte. Nu har Betnér lyckats bevisa vad som är allra heligast för svenskar, d.v.s. Astrid Lindgren.



Komiken är inte hans text. Komiken är din reaktion tillsammans med publiken som buade.

2010-03-26 @ 22:44:14
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0