blå himmel

Godmiddag!

GUD VILKET FANTASTISKT UNDERBART VÄDER DET ÄR UTE!

Det spritter i kroppen på mig. Himlen är klarblå hos mig för tillfället. Jag är så lycklig!
Tänk vad lite värme och sol kan göra med humöret och hela kroppen, allt känns så enkelt på något vis..
När jag körde till jobbet imorse var det ljust och det kändes som om jag var väldigt mycket försenad
men nej, det börjar verkligen gå mot ljusare tider och det är plusgrader. Gud vad underbart!

Slutade jobba klockan ett idag och nu väntar Alice goda löksoppa till middag.
Jag tog Malte på en liten promenad innan också men jag vill gå ut igen och vara ute ett bra tag.

Nu ropar Alice att soppan är färdig! Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0