blåbär

Godmiddag!

Gud vilken slapp helg jag har haft, och den är inte ens slut än. Gårdagen var jätte mysig och nu har
mamma och Alice varit inne i stan och handlat Luftslottet som sprängdes och massa goda frukter
och vaniljglass. Så idag blir det film och fruktsallad och glass och Ralf och Emma kommer ner här igen.

När man bara sitter känner man sig riktigt sliten. När jag reser mig upp känns det som om jag är sjuk,
ni vet när det snurrar i huvudet och man är helt öm i hela kroppen? Jag tror jag får röra på mig lite..
Jag hade velat sätta mig ute på alltanen som de föregående dagarna men solen har inte riktigt vågat
sig fram lika mycket som igår.

Nu ska vi äta lite middag sen blir det film och fruktsallad.

Klockan 15:05 kommer Dating in the dark i repris och det ska jag se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0