cheeseburger

Hej på er!

Vilken dag jag har haft! Det har iofs inte hänt så mycket men jobbet har varit fruktansvärt stressigt!
Jag tänkte egentligen åka in till sta efter jobbet idag men jag orkade verkligen inte. Jag satte mig
i bilen och körde hem och tog en lång, skön, varm dusch istället. Det var otroligt skönt!

Jag tänkte jag skulle visa er mina Väla fynd nu. Mina jeansshorts från H&M har kommit så jag var
inom Togkiosken och hämtade dem idag på min rast. Bild kommer på dem också.

Faster Lisbeth och Hans är nere från Borlänge och kommer in här ikväll och äter god mat. Farfar är
också här. Han kom in och såg min bakgrund på datorn och frågade:
- Vad är det för en bonnadräng?

Haha jag har en bild på Sam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0