chips

Jag undrar om det var någon som gick förbi vår alltan idag. Jag skulle vilja ha en bild på hur det
såg ut. Jag och pappa sov på en varsin solstol och Alice sov på massa kuddar och filtar, så hade
vi dörren öppen ut till soldäcket eller vad man ska kalla det och pappa snarkar Alltid, och jag
brukar dregla, det måste sett himla skoj ut. Men gud vad jag somnade skönt i solen där! Underbart!

Mamma och pappar har åkt in till Tyringe tillsammans med Emma och Ralf för party inne hos Patrik
och Frida. Och jag och Alice ska mysa till det med tacogratäng och nachochips. Sen efter det blir det
godis och chips och dippa. Vi testar ny smak ikväll (fast köpte samma igår)
 
Solchips Havssallt och gräddfil. Fruktansvärt goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0