Det är min tur nu. Idol 2010

Lets Dance final..
Peter Jidhe sitter i publiken och berättar det jag har väntat så länge på att få höra..

Jag har sökt på google efter information men det enda jag hittat är meningar som: mer info kommer 
men där sitter han nu ikväll med sitt vackra ansikte, (samma dag som jag har varit i Knislinge och fått
höra av min sånglärare att jag lär mig fort och är duktig), och berättar att idol 2010 kommer till
Malmö den 24 april klockan 10:00..
Jag har fått det berkäftat! Äntligen! Det är ödet! Det är detta jag ska göra! Och det är inte långt kvar
heller! Nu blir det sånglektioner för hela lönen! Måste ringa till Linda redan imorgon och boka in fler!

Idol 2010 kommer besöka alla vårens auditionstopp igen på hösten. Foto: TV4 / Scanpix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0