Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig..

Vi som skulle gå en lång skön promenad ut i skogen. Men tack vara blåsten och regnet som ville komma
lite emellanåt så slutade det med att vi tog fikan ute på allatanen. Haha, men det var mysigt det också.

Vi pratade mycket om värme, framtidsdrömmar och hur viktigt det är att man faktiskt har vänner och
familj som stöttar en oavsett vad man väljer att syssla med i framtiden. Att veta att någon tror på en
och stöttar en trots att det man vill tar tid eller kräver mycket hårt arbete betyder jätte mycket.
Jag tror på Maria, Maria tror på mig!

Tack för en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket bra samtalsämnen!

Vad fint skrivit, "jag tror på Maria, och Maria tror på mig" <3

2010-03-23 @ 22:38:36
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0