djur

Hemma från en härlig dag tillsammans med världens bästa Sara. Jag bytte aldrig båge utan fick bara ta nya
sådana här former, jag vet inte vad det heter men man får massa lila gegga som dem trycker på tänderna
i en form så det avgjuts i det lila. Det skulle sen skickas till Lund där dem ska börja pilla med alla bitar och
se vad som ska göras på min operation..
Jag blir kvar i Lund i två dagar efter operationen! Herregud jag har aldrig legat på sjukhus!
Somnar man verkligen av narkosen?
Hur mår man efter man vaknar upp efter narkosen?
Känner man inget när man sover?

Gud jag är redan nervös och det blir inte förrän till hösten ändå. Nej vem bryr sig om detta? Mer om
operationen och min hets när det närmar sig typ oktober..

Donken idag också. Det var riktigt gott. Sen skjutsade vi upp massa barn till Alice skola. Dem ska sova
där inatt. Jag vill också övernatta på en skola!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad är det för äckligt djur på bilden?! fy fan va ful. biscottttti! JOhan var sexig idag. inte sexigare än Milic dock

2010-03-25 @ 21:06:24
Postat av: thessie

Det är lite småfett att bli sövd inför en operation. en av syrrorna håller dig i handen och räknar ner, tre två ett. på ett deckar man. jag tror jag däckade på tre!



det är nästintill omöjligt att vakna under en operation. som jag fattat det så har de en sån tavla med dina hjärtrytmer (EKG?) så om de skulle börja öka, dvs du börjar vakna så kör de in mer morfin eller vad de använder så du inte ska vakna.



det värsta är nog att vakna, fast det är beroende på person till person. jag har aldrig kännt sån smärta som när jag vaknade, men när mamma opererade sig så kände hon inte ett smack och kunde gå hem efter några timmar.



OCH DU! ÄT INTE LUND SJUKSHUS POTATISMOS! jag spydde i påsen och drack mig mätt på hallonsoda.

2010-03-26 @ 00:05:41
URL: http://pragner.blogg.se/
Postat av: thessie

och förresten, om du får sånt "avlusningsmedel" som är bakteriedödande som du ska duscha dig i kvällen innan. när du kommer till sjukhus och får deras rena håsor på dig. sätt inte ner de på golvet. jag tog på dem och skulle gå på toa, de blev arga på mig för att jag inte fattade att man inte fick gå med dem på golvet. MEN JAG MENAR, EH! ingen sa någonting.



så, om du ville ha ett tips :)

2010-03-26 @ 00:08:53
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0