dream a litte dream of me

Hej på er!

Ännu en natt fylld av drömmar. Män, båtar, konserter, expojkvänner och mycket mer.
Allt i en enda jävla röra! Jag vill förstå mina drömmar! Hur kan man vara så rörig i
huvudet varje natt? Är jag en stressad människa? Jag tycker inte det..

Man kanske skulle börja meditera varje kväll innan man går och lägger sig.. Varva ner lite. Haha.
I sådana fall skulle jag behövt det igår efter jobbet. Det var helt galet! Vi slutade inte förrän elva
fast vi skulle slutat tio och vi hann inte med vår rast heller. Jag förstod inte riktigt hur det gick till.
Miljontals larm som gjorde att det drog ut på tiden! Fast det ger mer pengar dock.

Nu ska jag kolla Top Model sen springa ut till postlådan för att se om min Iphone KANSKE HAR KOMMIT!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0