en stor mössa

Lördag..  Gud vad härligt! Ikväll blir det party. Jag ska strax åka in till stan för att hämta ut mina linser.
Dem som jag glömde igår. Mamma har skrivit en lista till mig vad jag ska göra inne i stan idag.
Förhoppningsvis går det bättre än igår. Behöver handla lite strumpbyxor och sånt till ikväll också.

Jag har små flätor i hela huvudet som jag gjorde igår innan jag gick och la mig (00:10) Jag somnade
nog på en minut. Man ska inte hålla på med sånt så sent. Jag ser i vilket fall som helst inte klok ut!
Jag måste hitta en sån stor mössa som jag kan sätta på huvudet. Jag vill inte ta ut flätorna än och
jag tänker inte visa mig i dem heller. Mössa får bli lösningen på det problemet..

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0