ett samtal till

Gosh! Nu har jag ringt en massa samtal och suttit i telefonen alldeles för länge känns det som.
Jag trodde att jag hade ringt till alla men så hittade jag ett litet futtigt papper till så nu blir det
ett samtal till. Sen ska jag inte prata mer i telefon på en vecka!

Sjuksyter på Högalid - angående deligering    
KB angående - 17/4                                                                         
Make up store - bokad smink utbildning                                
H&M - ändra storlek på jacka                                               
Linda - boka ny sånglektion 
                                            
Blic boka ny kontaktlinsundersökning           

Det är väl ganska lustigt också. Jag fick en lapp hem att jeansjackan jag beställt hade jag visst
beställt i storlek 36. Det blir för litet tänkte jag och ringde och frågade om jag kunde ändra den
till storlek 38 istället (eftersom min besällning ändå inte skulle komma förrän början av april) 
Skulle jag ändra den till storlek 38 skulle min beställning inte komma förren slutet på maj!
Herregud, det skiljer ju två månader på en storlek! Jag sa att jag hellre ville ha den i 36. Jag får
tvinga den på mig. Jag tänker inte vänta till slutet på maj. Jag vill ju ha jeansjackan i Rom...


Kommentarer
Postat av: Kikki

Hej. Kan du skicka SMS till mig? 0703875160 är mitt nummer. Tänkte höra om du ville byta söndagkvällen mot fredag kväll :)

2010-03-02 @ 17:06:43
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0