globen

Oh, nu har jag varit jätte duktig och städat en massa här hemma. Så nu har jag lite tid att sitta i solen
och slappa innan jag åker ner till jobbet. Ska inom mitt ATG ombud innan jag kör ner till jobbet också 
och hämta fina biljetter..  

Mamma och en av hennes jobbarkompisar ville också se Lady Gaga och lyckades också få biljetter
imorse. Dem sitter i sektion A precis som vi, fast mitt emot i A26.
Det går fortfarande att boka biljetter i sektion A, jag testade innan och fick A15.. Det känns ju bättre
på något vis men det kan det ju inte vara eftersom vi valde bästa lediga plaster i prisläget. Räknas
verkligen tex då A6 och A26 som bättre platser än exempelvis A15?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ifall du är intresserad av att sälja 2 biljetter till Lady G så är jag villig att köpa de!!

Om det typ dyker upp något lr så och du inte kan gå!



www.marittas.blogg.se

2010-03-05 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0