helt golvad!

Godkväll!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Festen hos Therese var grym. Sjukt god mat fick vi och vi sjöng snappsvisor och
sen blev det tipsrunda, introtävling och frågesport. När klockan var tolv hämtade Ola oss och körde oss in till
Q-bar (hur vi hamnade där har jag ganska svårt att förstå idag.) Det var väl ganska kul. Träffade Emil,
Resmie, Emmy och Amanda. Det är roligt att träffa folk som man inte sett på länge.. Härligt på Therese fest
för där var många av gamla klassen samlade och det var härligt att träffa alla igen!

Efter Q-bar drog vi hem till Eskil för lite efterfest, och framåt småtimmarna när fantasin flödar som mest kom
ju jag som vanligt på massa tokiga ideér och givetvis skulle jag också gå ner i split vilket resulterade i att jag
sträckte ljumsken som jag också brukar göra. Typiskt mig.

Underbart att vakna imorse också. Jag, Jenny, Eskil och någon snubbe till i hans dubbelsäng, en tjej ute i
soffan, och två killar bredvid varandra på en madrass på golvet, som dessutom skedade. Allt detta plus tv:n
på högsta tänkbara volym, märkligt hur vi kunde sova.. Vilken röra men helt fantastiskt att se. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0